Sunday, December 25, 2011

Antara Pida dan Endegedek!

Hohoho!

Pada hari Ahad yang damai ini, Pida dan keluarga menghabiskan masa bercuti ke sebuah sungai tempat mandi-manda yang 'cool' di Hulu Langat. Dia punya cool sampai orang yang marah pun boleh cool down dan terus down to earth. Earthquake juga pernah terjadi di sini, maka sebab itu Pida bawak bekal Quaker Oat banyak-banyak yang sempat Pida beli di kedai runcit Khatimah Enterprise.

Uikss, tajuk entry kali ni macam suspen je... macam nak kena kata dua dengan laki je... tapi rilek dulu semua, jangan ribut-ribut!

Mengulangi tajuk di atas, Antara Pida dan Endegedek!.....

Kami adalah sahabat lama di alam maya masa zaman-zaman mIRC sekitar tahun 1996 dulu. Kitorang selalu chat dengan member-member lain dengan nick yang pelik tapi benar (tapi uncle gedek tetap guna gedek!) Kitorang memang dah ada group sendiri. Tapi lupalah apa nama group kitorang dulu. Hampir setiap hari kitorang chat. Ntah hapa-hapa yang dichatkan masa tu. Biasanya kitorang buat-buat lawak sengal je.

Izinkan daku mencurik gambarmu!


Korang bayangkan la macam mana rupa uncle gedek masa muda-muda dulu!

Ternyata dunia telekomunikasi internet benar-benar kecil untuk mendekatkan yang jauh dan menjarakkan yang hampir. Pida sebenarnya dah lama mengikuti blog uncle gedek. Entah kenapa tetiba teringat kat kawan chat nama gedek!. Bila Pida risik-risik, memang sah inilah gedek! yang Pida kenali 15 tahun dulu!

Kepada uncle gedek!, Pida sangat berbesar hati kerana uncle masih mengenali Pida. Susah nak carik kawan cenggini. Thanks uncle. Keep on camwhoring, you're just too hot to miss another one day!

Sorry, Pida tak pandai camwhore. Lagipun Pida tiada rupa yang elok untuk ditonjolkan. Dan Pida bukanlah wanita cantik yang hot dan diva untuk memikat pandangan orang lain. Yek elleee.... propa pulak!

3 comments:

  1. 15 tahon kan? Lama gila...

    nanti uncle luangkan masa baca entry kamu yg dulu-dulu...

    Yek elleee....!

    ReplyDelete
  2. Tiada apa yang boleh diucapkan apabila seorang blogger otai dan fofular sudi memberi komen di blog picisan kita selain "YAHOOOOO!!!"

    ReplyDelete
  3. Gedek ada kawan yg dulu terjun kolam masa zaman sekolah dulu.

    ReplyDelete

Oh, tak sangka ada yang sudi komen... terima kasih!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...