Friday, December 16, 2011

Sesungguhnya makan itu memang cool!

Hello!

Dah makan?

Hari ni Pida nak cerita kisah M.A.K.A.N atau dalam bahasa Sepanyol COMER.

Hari-hari kita makan. Ada yang pernah tak makan sehari? Puasa pun kita makan pada waktu malam. Yang penting, kita makan.

Pada Pida, makan adalah heaven! Walaupun sedapnya cuma seketika, tapi itulah nikmatnya. Bersyukurlah kita kerana diberi peluang untuk makan.

Yok mangan yok!
 "Korang nak main korang main, janji aku makan"
 "Hey gadis! Saya sedang makan kimchi. Saya penggemar k-pop."


"Mommy, adakah saya boleh makan itu almond london lagi?"
"Mari tambah lagi kerana makanan ini sungguh yummy dan kau jangan halang aku ye!"
Cepatlah makan anak-anak kerana hari sudah senja dan syaitan sudah mula berkeliaran.
Giler kentang sedapnya mee ini. Oh mengapa tidak giler mee?
Makan kerana tertekan akibat kekurangan kasih sayang. Schizo.
Makan penyepak!
Siot Aunty Pida! Kitorang blogwalking terjumpa pulak blog Aunty Pida pasal makan. Kitorang kebulur wooo!















4 comments:

  1. firus, gambor pertama tu rumah kat bp. kalau raya memang meriah rumah.

    ReplyDelete
  2. tu la pasal... Kenal buai tu. Heheh..

    ReplyDelete
  3. mane gambo ak mkn?? cisss...

    ReplyDelete

Oh, tak sangka ada yang sudi komen... terima kasih!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...