Monday, January 23, 2012

Terima kasih atas doa

Salam doa,

Cuti sempena tahun baharu cina ni Pida balik ke kampung halaman. Dapat bersua dengan ibu bapa / mertua serta adik-beradik dan ipar duai adalah saat yang sangat bermakna dan membahagiakan bagi Pida.

Cuti selama empat hari ini Pida gunakan sepenuhnya untuk menghabiskan masa dengan mak Pida terutamanya. Rasa rindu sangat kat mak, padahal baru dua minggu lepas kami berjumpa.

Semasa sedang berbual-bual, mak beritahu bahawa pada Jumaat yang lepas, pihak sekolah lama mak (di mana mak berkhidmat dan seterusnya pencen) telah dengan ikhlas mengadakan majlis bacaan Yassin khusus untuk mendoakan agar mak sembuh.

Seriusly, mak rasa amat terharu atas doa dan ingatan bekas guru-guru, kakitangan dan pelajar-pelajarnya yang sudi memperuntukkan sedikit masa demi mendoakan kesihatan mak. Ternyata walaupun mak bukan lagi menjadi sebahagian daripada warga sekolah tersebut, namun ingatan tulus sedemikian amat bermakna dan mak berasa sungguh terharu dan berterima kasih sekali.

Kepada Pengetua, guru-guru, kakitangan dan semua pelajar High School, hanya ucapan Terima Kasih yang dapat kami sekeluarga berikan. Terima kasih atas doa dan ingatan kalian. Semoga mak cepat sembuh dan semoga Allah memberi segala kebaikan kepada kalian semua...



Terimalah jambangan bunga yang indah ini sebagai tanda terima kasih.

1 comment:

  1. itu munge ak..mane bleh bg org len..hehe..

    ReplyDelete

Oh, tak sangka ada yang sudi komen... terima kasih!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...