Thursday, January 17, 2013

Penghargaan buat kalian

Salam penghargaan,

Di sini Pida bagi pihak keluarga ingin merakamkan jutaan penghargaan dan terima kasih kepada insan-insan dan pihak-pihak yang telah berada di samping kami sekeluarga dari saat mak mula sakit, dimasukkan ke hospital sehinggalah mak selamat disemadikan.

   Keluarga dan sanak-saudara yang tidak putus-putus melawat, menziarahi, mendoakan, dan memberi bantuan sokongan dan wang ringgit.

   Rakan-rakan, sahabat-sahabat, kenalan dan jiran tetangga yang sudi melawat di hospital dan memberi bantuan sokongan dan wang ringgit.

   Guru-guru, pelajar dan bekas pelajar High School di bawah pimpinan Cikgu Shidan yang sudi mengadakan majlis yassin dan tahlil semenjak mak masih ada lagi.

   Doktor (pakar, mo dan ho), jururawat dan staf di Wad 3B, Hospital Putrajaya yang telah berusaha merawat mak sebaik mungkin dengan penuh etika, sopan-santun dan berbudi bahasa terutama Dr. Kauthar.

   Rakan-rakan FB dan blog yang mendoakan, memberi semangat dan ucapan takziah.

♥   Semuanya

Terima kasih atas bantuan, doa dan sokongan semangat yang diberikan. Tanpa kalian semua, tidak mungkin segalanya akan berjalan selancar ini. Semoga Allah membalas setiap kebaikan yang diberikan.

Terima kasih atas segalanya.



No comments:

Post a Comment

Oh, tak sangka ada yang sudi komen... terima kasih!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...