Wednesday, February 29, 2012

Terima kasih Allah (Bhg 2)

Salam kasih,

Semalam mak Pida telah selamat menjalani rawatan kimo kali ke-4 di Hospital Pantai Ayer Keroh.

Hasil rawatan yang konsisten dan dengan izin Allah jua, bacaan CA Marker mak telah menurun dari 488 kepada 148. Alhamdulillah, Alhamdulillah, Alhamdulillah...

Doktor yang merawat mak pun gembira dengan perkembangan yang sangat positif ini.

Mak ada satu lagi sesi rawatan kimo bulan depan. Mudah-mudahan mak akan cepat sembuh.

Cepatlah sembuh, mak. We all love you very much!

Untuk Ab, terima kasih kerana sentiasa berada di sisi mak.

Mari terus doakan mak! :)

5 comments:

  1. boleh pun kalau tak merapu... Hehehe...

    Bab mak, mesti laa serius ek... Tak gitu AB??

    ReplyDelete
  2. Hahaha Fello, I like your komen very much.

    Kau nak saya straighttttt je ke?

    Tulis skema?

    Blog mama-mama?

    Kat opis saya tak boleh hu ha hu ha... saya jadi orang lain, bukan hipokrit tapi mmg adatnya gitu. (Ada satu ketika tu saya terbuat hu ha hu ha, tetiba PAP saya ketawa tak renti-renti. Takut saya ;p)

    Yang kat blog ni memang the real Pida.

    BFF Fello!

    ReplyDelete
  3. semoga cepat semboh, mak! (cik)

    ReplyDelete
  4. Amin...=)

    ReplyDelete
  5. Ahahaha... terima kasih atas pengharapan dan doa itu, nak! (gedek!)

    Anon, amin... semoga mak cepat sembuh.

    ReplyDelete

Oh, tak sangka ada yang sudi komen... terima kasih!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...